onsdag 21. januar 2015

S N Ø D A G

I dag skulle vi ut å ta bilder av snø og vi fikk to timer på oss. Så Helene og jeg gikk ut i Mysen og prøvde å finne fine motiver. Det var ganske vanskelig å finne noe å ta bilde av som kunne se bra ut, men jeg ble fornøyd tilslutt. Bildene vi tok skulle vi legge ut på instagram.

Fant ut at avtrykket på skoen min var et snøflak og tenkte det kunne bli kult. Prøvde meg frem en del ganger og tilslutt ble det et bra bilde. Dette er jeg ganske fornøyd med.


Helene trykket ansiktet sitt i snøen for å få et kult avtrykk. Tenkte det kunne bli et kult vinterbilde av hun med snø i fjeset. Zoomet litt inn og lot det være sånn det er.


Vi gikk forbi en vegg der jeg så dette. Skjønte ikke hva det var med en gang, men syntes det var ganske kult. Prøvde meg litt frem og dette ble det beste.


Disse tre bildene er de jeg er mest fornøyd med, det ligger flere ute på instagram brukeren min; emmasollien_mk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar