torsdag 29. januar 2015

I N F O G R A F I K

I dag leverte vi inn infofrafik oppgaven som vi har jobbet med i mange uker nå. Jeg er veldig fornøyd med sluttresultatet. I starten hadde jeg problemer med ideen min. Jeg Syntes den var rotete og var usikker, men har gjort små justeringer hele veien så nå er jeg fornøyd. Det har gått med mange timer til denne, men jeg har innsett at det egentlig bare vært bra. Vi har fått underveis vurderinger og det har hjulpet mye.




Jeg valgte altså mine fremtids ønsker. Tenkte at dette kunne bli en søt og spennende idè.
De forskjellige illustrasjonene viser det jeg ønsker å oppnå og se i livet. 
F.eks. så ønsker jeg og gifte meg og å reise. Jeg vil se så mye av verden som jeg overhode klarer. Men samtidig vil jeg ha familie og stort hus.



Dette har vært en ganske så gøy og vanskelig oppgave og jeg har innsett at jeg har flere drømmer enn det jeg hadde trodd. Det er utrolig mye jeg har lyst til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar